Facebook Youtube linkedin Twitter feedburner Skype Me

Kaspersky Internet Security 2011 යතුරු Activation Patch එකත් එක්ක ඉක්මනට බා ගන්න. 9





සෑම් | 7/27/2010 |

කොහොමද කට්ටියට :D මෙන්න මම අද ඔයාලට අරගෙන අවේ Kaspersky Internet Security 2011 යතුරු කිහිපයක්..ඒ වගෙම කියන්න සතුටුයි ඔයාලට මේ සමග මම Activation Patch  එකක් බා ගන්න දෙනවා..මම ගොඩක් ජංජාලේ හොයලා හොයලා හොයා ගත්තේ.මම එකත් ලොබ නැතුව ඔයාලට දෙන්න තිරනේ කරා..ඉතින් මොකද බලන් ඉන්නේ ඉක්මනට හැමොම මේක බාගන්න..මම පහල ලින්ක් දිලා තියෙනවා..

Kaspersky Internet Security 2011 යතුරු Activation Patch එකත් එක්ක මෙතනින් බා ගන්න


මතක ඇතුව ඔයාලගේ ප්‍රතිචාරයක් දෙන්න මේ ලිපියට...
ඔබට ජය.






Fb comments:



9 Comment + :

Anonymous said...

godak pin ....

සෑම් said...

@Anonymous

ස්තුති සහෝ කොමන්ට් එකට..

Unknown said...

oyata godak sthuthi yaluwa.

කුප්ප වැඩ said...

Link 1 Broken wela machan, Media fire danna puluwannam loku deyak

සෑම් said...

@Thusitha

එල එල ස්තුති මචො කොමන්ට් එකට..

සෑම් said...

@Money

හරි මචො..මම mediafire වලට දැම්මා..එතනින් බා ගන්න..:d

Kumara said...

මේ Link එක වැඩකරන්නෙ නැහැනෙ. වෙන Link එකක් දෙන්න පුලුවන්ද?

Anonymous said...

me link eka wada karanne nee..File eka ain karala wagee

Dragon said...

අයියෙ මෙකෙ mediafire download link(Activation Patch) එක දාන්නකො.ඔයා දීපු keys ඔක්කොම block කරා.

මේම ලිපිය ගැන ඔයාලට හිතෙන කැමති දේයක් කියන්න.
ඔයලාගේ අදහස් මට හුගක් වටිනවා